onsdag 20 maj 2020

Jag behöver den perfekta killen som knullkompis!!

Varför ska det vara så jävla svårt att hitta en kåt knullkompis? Det har alla mina tjejkompisar, för dom är det busenkelt att hitta fräscha och seriösa killar som vill ses och bara ha det skönt och kul tillsammans.

Men jag lyckas aldrig hitta nån, varför kan man undra?! Jag vet inte vad jag gör för fel, eller är det nåt fel på mej? Jag har faktiskt ingen aning, tjejerna säger att det inte är nåt fel på mej, men jag vet inte. Nånstans är det något som inte stämmer och jag ska ta reda på vad det är.

Så jag provar att skriva en sexannons och ser vad killarna som svarar mej har att säga. Jag lovar att svara på alla så länge du inte bara skriver typ, ska vi knulla och sånt, det är lixom inte seriöst på nåt sätt. Och en kille som snackar så det första han gör, han är inget att ha.

Visst, jag är kåt och knullsugen men jag är inte lösaktig och jag tar inte vem som helst. Jag är kanske för kräsen och vill bara knulla nu med en skön kille som jag verkligen gillar. Alltså, inte gillar för kärlek utan för vänskap och sex, knullkompis. Fattar du? Jag gör det knappt 😅.

Låter jag snurrig, du kanske tror att alla tjejer är snurriga, så är det kanske. Jag är lite virrig, det får du lixom med på köpet. Kanske är det för jag är mej själv, det är inte alla svenska tjejer, de är så tillgjorda många. De pumpar brösten fulla med silikon för att få sexiga stora bröst, det är lixom inte naturligt. Eller de som gör sina läppar, det ser inte klokt ut när dom gör läpparna så stora så de inte harmonerar med resten av ansiktet. Jaja, det är jag det. Jag är som jag är, varken mer eller mindre.

Går det att hitta en bra sexpartner som kan acceptera mej som jag är? Det borde inte vara omöjligt, det är kanske svårt, men som sagt inte omöjligt. Jag gör ett försök och hoppas att hitta en skön KK här. OBS!!! Kondom är ett KRAV!!!

Jag är 26 och seriös, du är 25-28 och seriös, enkelt eller hur! Skriv till mej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar