tisdag 12 maj 2020

Jag är mån om min sexuella hälsa och söker en knullkontakt här och nu

Nu är det dags att ta hand om min sexuella hälsa, tja, det är faktiskt så, för sex är så jäkla viktigt. Har inte haft sex på väldigt länge, mannen jag var sambo med i många år gav mej inte det jag behövde. Så nu behöver jag hitta en kåt knullkontakt som kan se efter mej och min kropp. Det är typ fem år sedan jag hade sex, så därför är det viktigt att du är kåt och kan ge mej det jag behöver. Med andra ord, första gångerna vi ses ska vi ha sex mycket och länge, så det måste du palla.

För det är nämligen så här, min fd. sambo, han var impotent och innan han blev det så led han av för tidig utlösning. Jag vet inte om han inte gillade mej och tände på mej eller vad det var. Men vårt sexliv var allt annat än bra under typ hela tiden av vårt förhållande. Trist men sant, men vad ska man göra?! Jag älskade honom och trodde väl på bättring. Men ack så fel jag hade, det blev aldrig bättre, men det hjälper inte att gråta över spilld mjölk, det är bara att ta nya friska tag. Och det gör jag nu.

Jag är 37 år, brunett, ser bra ut, ser lite yngre ut än jag är, det säger iallafall många. Män som vill träffa mej för regelbundna sexträffar kan höra av sej. Jag har inget som helst intresse av att ha sex med olika män, en och samma räcker. Men akta dej noga för att ställa krav på mej, då vänder jag på klacken och går. Män som redan har sin mogna kvinna, kan också gå vidare, otrohet är något som inte är okej i mina ögon. Du är minst 34 och max 45, det känns som det funkar bäst.

Vi ligger inte på första, andra eller tredje dejten, vi lär känna varandra, vilket är grunden för att ha bästa sexet ever! Jag är ingen lättfotad kvinna utan en kvinna med stil och etikett och kräver detsamma av dej. En fika på stan första gången vi ses irl, sen bjuder du ut mej på restaurang och vi har en mysig kväll. Eller har du något annat förslag? Du når mej här.

Puss och kram 💋👠



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar